Egy software architect mindennapjai

Egy software architect mindennapjai

Üdvözlet

2019. február 04. - Valaki2

Több, mint 20 év telt el azóta, hogy megírtam az első olyan programom, mellyel pénzt kerestem. Azóta elvégeztem egy egyetemet, majd több különböző területen dolgoztam: mint tesztelő, mint embedded fejlesztő, mint asztali és webes alkalmazás fejlesztő, később pedig mint SCRUM master. Idéntől hivatalosan is software architektként tevékenykedek, melynek során rengeteg új kihívással szembesültem. A programozási feladatok háttérbe szorultak; inkább szervezéssel, tervezéssel, és mentorálással és prototipizálással foglalkozom.

A mérnöki szakma folyamatos tanulást, önképzést kíván. Ebben a blogban az eddig tapasztalataimat szeretném összefoglalni, valamint olyan témákat szeretnék boncolgatni, mely akár junior, akár senior kollégáim számára érdekesek lehetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltsandor.blog.hu/api/trackback/id/tr414608578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása